Nyheder

Generalforsamling d.28. Maj

Ny vicevært MORRIS hedder han.

indsendt 6. mar. 2019 10.39 af Admin   [ opdateret 6. mar. 2019 10.41 ]

Vores tideligere viceværet Bo Buus er flyttet, så vi har fået ny vicevært. Morris hedder han og ham og hans familie er flyttet ind i Bo´s tidligere lejlighed. Sønder Boulevard 60 4 sal.
Du kan fange ham på dette nummer 31322007

Generalforsamling d.28.Maj kl.19 i Settelmentet

indsendt 6. mar. 2019 10.08 af Admin   [ opdateret 6. mar. 2019 10.13 ]

Husk at sætte kryds i din kalender d.28. Maj kl.19
Kom og være med til vores Generalforsamling og mød alle os der bor i foreningen.

Dørtelefoner

indsendt 6. mar. 2019 10.05 af Admin   [ opdateret 6. mar. 2019 10.14 ]

Opsætning af dørtelefoner!!!
Vi får nye dørtelefoner og de bliver sat op i uge 34 fra d.20.08.18 til 23.08.18

HUSK at aflevere din nøgle så vi kan komme ind og skifte telefonen og send os en mail så vi ved hvad der skal stå ved hovededøren.

GENERALFORSAMLING 29 MAJ KL.19

indsendt 11. apr. 2018 10.09 af Bestyrelsen

HUSK AT SÆT DATO FOR VORES GENERALFORSAMLING D.29 MAJ KL.19

VI GLÆDER OS TIL AT SE DIG...

Ekstraordinær Generalforsamling Tirsdag d.12. Sep. kl.19

indsendt 28. aug. 2017 10.52 af Bestyrelsen


Arbejdsweekend!!!

indsendt 28. aug. 2017 10.47 af Bestyrelsen

Husk at vi holder arbejdsweekend d.16.Sep. 

Vi mangler bestyrelsesmedlemmer!!!

indsendt 29. mar. 2017 11.47 af Bestyrelsen

Kære Beboere

Til den næste Generalforsamling står vi og mangler nye kandidater til vores bestyrelse. Se vedhæftet pdf for mere info eller kom forbi til en snak til næste bestyrelsesmøde...Se kalender.

Facebook gruppe

indsendt 25. maj 2016 09.15 af Bestyrelsen

Vi har oprettet en facebook gruppe til medlemmerne af ejerforeningen, således at vi lettere kan komme i kontakt med hinanden og anvende dette forum som en vidensdeling medlemmerne imellem.

Der skal ansøges om medlemskab i gruppen, så skriv gerne oplysninger om hvilken lejlighed du repræsenterer når du ansøger.


Mvh Formanden

Arbejdsdag d. 19 sep 2015

indsendt 2. sep. 2015 08.07 af Admin   [ opdateret 2. sep. 2015 08.08 ]

Kære naboer,
 
Som annonceret på generalforsamlingen holder vi arbejdsdag lørdag den 19. september 2015 og glæder os til at se jer.

Vi mødes kl. 9.30 til morgenmad og fordeling af opgaver. Fra kl. ca. 10-16 går det løs.
Hvis der er stemning for det, så fejrer vi bagefter vores hårde arbejde og nye, skønne omgivelser med en forhåbentlig solskinsfyldt og hyggelig omgang grill.

Tag din nabo og det gode humør under armen – det vil som altid blive en hyggelig dag!

Man kan selvfølgelig være forhindret. Hvis det skulle være tilfælde, kan man ved at sende en mail til bestyrelsen (bestyrelsen@ef-trekanten.dk ) få en opgave, som man i stedet kan lave før arbejdsdagen. Hvis man ikke kan deltage (eller ikkelaver en opgave før arbejdsdagen), så bidrager man i stedet med 500 kr. pr. lejlighed.

Mange hilsner,
Bestyrelsen

Rotter

indsendt 7. aug. 2015 06.20 af Admin

København, som mange andre storbyer, er desværre kendt for at huse rotter.
Dette er slet ikke et almindeligt eller nyt problem.
Billede fra metroxpress.dk
Vi har i forbindelse med vores asfaltering af gården oplevet rotter, og derfor har vi opsummeret den forløbne proces i et referat som kan downloades/læses her på siden.

Status er lige nu, at alle nødvendige foranstaltninger er foretaget, og hvis man oplever en rotte i gården skal man anmelde det til Skadedyrsenheden i Københavns Kommune.

1-10 of 12